Jan 3, 2009

Kasihan Palestine

1. Zionis, Yahudi, Israel…sama saja..3 perkataan yang cukup buat umat Islam benci yg teramat.
2. 1 Muharram 1430 & 1 Jan 2009..di Malaysia public holiday..di Gaza? Kasihan mereka dihujani peluru tak bermata yg langsung tak tau apa itu perasaan.
3. Liga Arab? Apa itu liga Arab? Kesatuan apa sebenarnya mereka ni? Kelab liga bolasepak ke?Penakut..dikontrol, di perkotak-katikkan oleh sekutu Yahudi.
4. OIC?...tapi kebanyakannya hanya ”Ohh.. I See”.
5. Ramai saudara kita sengasara di bumi Palestine, Iraq, Afghan..dan byk tempat lagi. Tapi mereka hanya mampu berkata ”Ohh I See”.
6. Di Iran, aku pelik, rasa terkejut pun ada..sampai hati kawan2 Iran aku kata.”teruk kerajaan kami ni selalu sangat sumbangkan untuk Hamas & Hizbullah”.
7. Tapi kenapa mereka berkata begitu..kata mereka ”ramai rakyat kami sendiri yg hidup dlm kemiskinan walaupun kaya minyak, tak seperti negara teluk yg lain”.
8. Kalaulah Malaysia kita bersempadan dgn Israel..adakah kita semua akan lanyak Yahudi itu?
9. Bagi yg mampu berjihad..berjihadlah..sememangnya dah wajib untuk berjihad.
10. Bagi yg mampu menderma..mendermalah
11. Marilah kita semua mendoakan agar saudara kita itu mendapat kemenangan suatu masa nanti. Dan moga Yahudi Laknatullah itu akan hancur selumatnya.
12. Aku berharap sangat jika duit zakat yg dikumpulkan oleh rakyat Malaysia dapat diagih-agihkan pada saudara kita yg sengsara itu.

0 comments: