Jan 3, 2009

Isteriku pregnant

Emm..kasihan isteri aku..kali ini teruk pula pregnantnya. Selalu sgt muntah2 dan kepala pun pusing2. Maklumlah dah 5 tahun menanti.
Isteri aku kata, kali ni tak seperti yang sebelumnya,yg dulu pun muntah2 jg tapi masih lg blh buat keje dan blh makan macam2.
Makan buah tembikai..prahhh!! keluar balik, terbaring..terlepak je isteri aku. Minum air kosong pun keluar balik..tentu isteri aku lapar.
Aku ni jauh..hanya mampu mendengar luahan dari isteriku..sedih dan hanya mampu berdoa. Besar sungguh dugaan mu ya Allah..kasihanilah isteriku..jauhilah dr pelbagai kerenah ketika pregnant kali ini.
Peliharalah kesihatannya dan peliharalah anak dlm rahimnya..sesungguhnya kami bersyukur atas pemberianmu..Amin..

3 comments:

Ridhuan said...

tahniah

Musliha Mustapha said...

apsal aku rasa nak nangis..sebab dia mcm kakak aku dah pun walaupun umah dia dekat dgn tpt sampah,,ehehehe

sweethoney said...

Salam,

Tahniah dan bersabarlah.