Oct 17, 2007

Hari Ini

Malam semalam aku chat dgn wife..masa tu di Malaya sudah 17/10/07. OOO!! rupanya hari ini besday aku dan disambut oleh 2 negara Iran dan Malaya.Sekejap je masa berlalu umur pun makin lama makin bertambah, bukannya tua lagi tapi kira "OTAI" le hehehe. Alhamdulilah kerana diberi lagi kesempatan oleh Allah utk menghirup udara dan mencari rezeki. Setiap kali meningkatnya umur kita setiap kali lah kena beringat dan bersyukur selalu.Nampak gayanya tahun ini aku sambut besday di Iran le dgn membeli kek utk rakan2 kat opis Shiraz ni.
Stail org Iran ni kalau nak bagi kuih or manisan kena pas ke tiap2 org dan bagitaulah sempena apa pemberian itu.Nanti bila diorg tau diaorg akan mendoakan kejayaan kita dan ada yg meraikannya dgn tepuk tangan or menari.Buat famili dan rakan2 di Malaya serta dimana jua berada hanya iringan doa dari kalian yg diharapkan semoga dipanjangkan umurku , dimurahkan rezekiku dan berjaya dunia akhirat.
"Happy Besday"

1 comments:

Dapur Bonda said...

salam syg..doa ayg sentiasa mengiringi abg...semoga dgn bertambahnya usia semakin matang abg hendaknya...semoga dimurahkan resezi, dipanjangkan usia utk trs beribadat & dirahmati selalu...salam syg dr ayg & anak2..anak2 tanya mana kek b'day abah ni?...