Dec 31, 2008

Selamat Tahun Baru 1430H & 2009M

Tahun baru kali ini aku sambutnya di Iran untuk ke dua kalinya. Emm..sudah 2 tahun aku dibumi Iran. Banyak dugaan dan cabaran di tahun lepas. Kesian isteriku..menempuhnya sendiri tanpa aku disisi. Semoga Allah merahmati dan memberkati rezeki ku di Iran ini. Buat isteri dan anak2 tersayang...semoga kita bahagia dan sejahtera sentiasa.

Malam ini didlm bilik hotel, aku menerima pemberian buahan dan biskut dr pihak hotel. Ada sekeping kad ucapan "Happy New Year"...terima kasih Homa Hotel dapat juga mkn free.

Malam ini juga anak aku Najwa ingin sgt chat dan dgr suara aku..sian kat kakak,katanya dia rindu sgt . Apa nak buat aku jauh dirantau org. Sedih suaranya..aku pun jd sedih..huhuhu..rindu sungguh aku pada keluarga ku. Insyaallah abah akan balik, semoga kakak akan menjadi contoh yg baik utk adik2 dan berjaya dunia akhirat.


Semoga ditahun baru ini kami sekeluarga dimurahkan rezeki, sehat sentiasa dan dirahmati selalu hendaknya. Agar kami sekeluarga tetap sabar dan tabah dlm menempuh dugaan yg mendatang..insyaallah..amin.

1 comments:

Cahaya Bulan said...

Amin.. mudah2an doa2 saudara di makbulkan Allah.. such a nice dad.. just like my late father.. :)