Jun 30, 2008

Layannnn...

Salam..

Dah 3 hari duduk ofis..bukannya malas nak turun site, tapi "ketensionnan" dengan material yang selalu tak cukup. Sampai bilalah nak jadi begini takkan aku nak ulang pegi site sampai 20x!!.Kena site yang jauh kan ke menyusahkan dan banyak membazir masa dan duit.Sian kat kontraktor yang dah mula komplen sampai bila nak jadi lagu ni. Sampai ada kontraktor dah blah tak mahu lagi nak ambil projek kat Hormozgan.Banyak lagi site yang perlu kami nak 'clean-up' jadi terbengkalai gara2 material. "Emmmm layan jelah bro, aku ni dah sampai tahap gaban dengan kerenah dia orang ni."kata Kamalrul.
Tapi yang herannya kenapa Line Manager yang baru ni duk senyap aje tak seperti yang dulu , macam tak ada function langsung..no news, no talks, no action. Agaknya LM aku ni dah jadi macam kerajaan" boneka".Hujung bulan July ni tamatlah kontrak aku bersama Ericsson Iran. Kalau di murahkan rezeki dan tak dapat offer mana2, insyaallah aku akan datang lagi...bak kata kawan2 aku yang lain..."Layannnnn."
Khoda hafezzzzzzz.

1 comments:

Anonymous said...

emmm...abg nak layan Iran lg ke? emmm...layan le dr x ada job just jg diri baik2 & moga dimurahkan rezeki...